August 8, 2008

080807-080808

Alhamdulillah.....
Hari ni genap setahun aku merantau kat dubai.Setahun yang penuh dugaan dan cabaran.Setahun yang mematangkan aku dengan pelbagai karenah manusia. Tapi aku happy sebab aku dapat apa yang aku cari selama ini,happy sebab DIA makbulkan doa hamba yang hina ni. Walaupun terpaksa tunggu lama sebelum dapat apa yang dihajat.Memang impian aku sejak dari part1 kat uitm perak dulu,satu hari aku nak jejak kaki kerja kat dubai,Alhamdulillah selepas tunggu hampir 8bulan selepas grad aku dapat tawaran kerja kat dubai,rasa macam tak percaya pun ada sebab target lepas kerja 1 atau 2 tahun kat Malaysia baru aku nak cuba peluang kat oversea.
2 bulan pertama kat sini memang sungguh mencabar,2 bulan yang bakal tentu kan samaada aku akan kekal atau tak disini..tapi alhamdulillah DIA bagi aku kekuatan untuk hadapi semua itu dengan tabah.

No comments: